johanna

Löjligt taggad!
Ni vet när man är sådär löjligt taggad att de pirrar i hela kroppen?
- Precis i de stadiet är jag nu - för om 2 dagar ska jag  träffa dessa tjejer ovan!
Jag har nog gjort bland de sjukaste sakerna tillsammans med dom och vi har otroliga minnen från Down Under ihop. Jag är glad att vi fortfarande delar en underbart fin vänskap och att den inte stannade kvar där nere, som de tyvärr har gjorts med några.

Jag ska inte bara träffa dessa godingar. Jag ska också kriga mig igenom Göteborgs Varvet. Att springa Göteborgs Varvet är något jag länge har velat göra, så jag är super taggd att äntligen få göra de! De skulle vara otroligt kul att klara under 2h. Men jag vet inte om jagb är tillräckligt tränad för att prestera de. Men jag ska göra mitt bästa och huvudsaken är att ha kul under vägen!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress