johanna

Knappa 25 mil i bena
Rekomendationerna säger att man bör ha runt 100 mil i kroppen innan Vätternrundan. 
Jag har nu 24 dagar kvar tills jag står på startlinjen i Motala och har knappa 25 mil i bagaget.
 Jag är inte ett dugg nervös inför loppet. Kan de bero på att jag har gjort de förr och jag redan vet vad jag ger mig in i? Och att jag på något sätt vet att jag kommer att klara de!?

Hur som haver vad mitt lugn kommer ifrån, så måste jag sätta fart med träningen! Annica har runt 80 mil i kroppen och pappa där i närheten.

Jag tänkte börja planera min träning mer och skriva reflektioner efter rundorna. 
Såhär tänkte jag följande vecka: 

tisdag: 6 milsrunda 
onsdag: vila
torsdag/fredag: 6 milsrunda
lördag/söndag: minst 10 mil

De ska bli skönt att komma ut o cykla och förhoppningsvis bli av med träningsvärken från Halvmarathon. 

 


Funderar på om  jag ska cykla till Lina & Henke fram o tillbaka idag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress