johanna

Ösmo - Ankarudden 5,5 mil
Dagen började med ett 5,5 mil långt cykelpass tillsammans med pappa, Filip, Henke, David, Niclas och Anders. Rundan sträckte sig mellan Ösmo och Ankarudden på Torö. Mamma, Denize, farmor, Marre och Alfred väntade på oss ute på Ankarudden med fika de hade gjort. Igår var en sån dag man kände att våren började komma; allergiögonen kliade, solen brände,  benen brände och de grönaträden började lysa. Jag älskar våren, humöret blir annorlunda på ett sätt och man känner mer lycka!

Passet igår tycker jag gick bra, jag kunde hänga med klillarnas tempo hyfsat bra! Jag behöver jobba mer på backträning. Om någon gör en ryckning i en uppförsbacke så är jag helt ute o cyklar (de gör jag ju förvisso, ha ha). 

Jag ser redan fram emot nästa pass! 11,5 mil i bena på 3 dagar!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress