johanna

Svårt att hitta bra skor för pronation pga skavår
Pjuuu! När jag var liten pronerade jag jättemycket och med tiden har de blivit bättre men jag har fortfarande en innegående vinkel. Jag har alltid kört med ASICS foundation  (skor för pronation) som löparsko, men jag har alltid fått besvärliga skavsår av dem och skon har känts tung. Sen 1,5 år tillbaka har jag använt mig av Kayano istället och jag älskar den skon! Dock när jag springer längre pass runt 2 mil och uppåt så får jag något fruktansvärt ont i fötterna och frågan är om de beror på att jag inte har tillräcklig stablitet?
-Så frågan är om jag forfarande ska köra Kayanon eller kanske ska jag byta märke helt?

Ang. gymskor så har jag egentligen hur mycket skor som helst hemma som jag kan använda till gymskor. Men problemet med mig är att om jag köper något som jag verkligen älskar (typ som skor) då vil jag använda de hela tiden. Så de är inte ofta mina gymskor får användas till indoor aktiviteter. Får ta och köpa ett par nya och sedan låsa in dom efter vara indoor aktivitet. Jag är grymt sugen på Lunarglidens nya sko! SÅÅ SNYGG!


Lunarglide

 
Två alternativ som är okej i färgen för löparskor. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress