johanna

One step forward!
Är de bara jag som tycker att de är supertråkigt att gå till gymmet själv? 
-Igår var de mer eller mindre den ända dagen på veckan jag skulle kunna ha åkt till gymmet, men de funkade inte för någon att hänga på!
Jag tycker de är jtättråkigt att gå till gymmet själv och så sjukt oinspirernade. Jag vill dra dit med någon/några och köra skiten ur oss! 
Dock skulle jag gärna vilja vara den där personen som åker till gymmet själv, för de ser rätt skönt ut när folk går runt själva och lyssnar på musik.

Allt kanske handlar om att jag är för osäker på mig själv när de kommer till gymmet så jag vill alltid ha någon i närheten av att fråga? 
- Nej jätte dålig bortförklaring, nästa gång tar jag mig i kragen och åker dit, jag får väl ta och fråga någon där om de är något jag är osäker på!

Gårdagen slutade i alla fall med hemmagym. Körde bålträning och ack ack vilken träningsvärk jag har idag! Känns som mensverk d e l u x e !
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress