johanna

"Mitt liv började likna alldeles för mycket vardag. Därför valde jag att gå med i PH för jag är inte beredd på att leva de ännu"
...... HEY I FEEL YOU BRO'H! (Dock, skulle jag aldrig vara med i PH)

Att ha en kille man älskar över allt annat och gå varje vardag o längta tills man får träffas när man kommer hem på kvällen. - De är en oslagbar känsla! Men att inte ha den killen, då har jag svårt att se vad jag ska se fram emot när jag kommer hem? Förutom att träna och träffa mina fina vänner! När  känslan inte finns, då blir jag skrämd av vardagen och livet. Är de såhär jag ska leva? Veckorna bara flyger förbi och de känns som att jag snart kommer vara 50 och fortfarande sitta i samma kugghjul.

Ålderskris? Aa jo, den börjar lite smått växa fram faktiskt! Ibland funderar jag på att bara bryta mönsret, packa min väska och åka jorden runt. Uppleva min drömmar och bara koncentrera sig på mig!

 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress