johanna

En utomjording har kommit till Sverige
Ha Ha Ha Ha - Jag och Filp var ute och sprang i fredags kväll och helt plötsligt lös hela himlen upp bakom oss, de kändes som att en lastbil tände helljuset bakom oss. Vi reflekterade av ljuset men jag trodde att jag såg i syne eller något, för de var bara helskumt.
Men dagen efter hörde jag av en tjejokmpis att de var m e t e o r som hade sprängts i luften och de var de ljuset kom ifrån. Alltså hur coolt !? 

Berättade de för kollegorna på jobbet idag men de tror inte på mig och tror att de var en utomjording som kom till Sverige... 

Ja, hur gick löpnignen då? De blev runt 5-7km och vi hade nog en hastighet på 5,20 tempo kan jag tänka mig. De gick faktiskt väldigt lätt i mitt tycke, jag trodde att jag skulle vara seg i bena efter onsdagsens benpass men jag var riktigt pigg. Jag älskar att springa när de är höst och kylan börjar komma. Dock var de lite tuffare för Filip med hans astma, men han kämpade på och de blev en stor HIGH FIVE och Tacos när vi kom i mål.


Så himla coolt att jag har sett en meteor sprängas. Dock var den bara i storlek som en fotboll...
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress