johanna

ABSolution
Igår blev det två pass: Ett dödar mag- och ryggpass med Linda och ett armpass med Filip på kvällen. OMG de känns som att jag ska ramla ihop vilken sekund som helst med min dödar träningsvärk!   


Haha var så kul på mag- och ryggpasset för vi visste inte riktigt vad vi hade anmält oss till för pass och de var något helskotta jobbigt. De var många övningar jag ens inte kunde göra! När jag tränar mag- och rygg märker jag bara efter en kort stund hur klen jag är och jag inte orkar. Men de menas ju helt enkelt att de är något jag behöver träna på.  Speciellt inför alla klassikerlopp nästa år!
Jag trodde att Linda skulle hata mig resten av livet efter passet men fick ett sms igår kväll där hon skrev att "de här var ju faktiskt rätt kul" 


Armpasset med Filip var  jättekul! Jag har alltid hatat att träna armar och de tror jag handlar om att jag alltid har haft såna klena armmuskler. Men på sistone har de hänt mycket med min gymutveckling och jag kan börja ta tyngre och tyngre. Filip är sån sjukt peppande människa och jag pressar mig till 100% med honom!

Idag väntas ett löparpass med Filip och sedan blir de att packa inför Berlin imorgon.

Under ett årstid har träning känts som rehab och inte något som jag har gjort för att jag älskar. Jag har  gjort de för att jag MÅSTE. Men nu gör jag de äntligen för att jag älskar de och de är sån underbar känsla!
 
 
Här diggar vi Sven Ingvars för fulla muggar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress