johanna

Varför gör de så ont för?
Varför ska kärlek göra så farbaskat ont? Varför kan jag inte bara få trycka på en knapp och allt ska bli bra igen?

Jag kan inte tvinga dig att älska mig och jag vill inte tvinga dig till något. Men jag förstår inte, jag förstår inte varför allt blev som det blev? Du säger att man kan inte alltid förstå varför saker händer, men jag vill förstå hur de kunde ta slut mellan oss - vi var alldels perfekta!
Visst, allt var inte perfekt. I mellan åt bråkade vi, vi bråkade en massa. Men att kunna bråka, menas faktiskt att man älskar varandra!

Jag är osäker på mig och jag har varit rädd o vara ensam, jag tror att de är därför jag har varit som en jobbig morsa i dina ögon. Jag vill inte vara den personen. Jag vill vara den fartfyllda Johanna du älskar! Eller som du har älskat...

Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag bara släppa allt och låta dig få gå din egna väg eller ska jag fortfarande försöka?Jag vill försölka, men hur försöker man på rätt sätt så att du förstår att de är mig du vill ha?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress