johanna

En promenad och lite gallsten på de!
Jahapp, gammal tant blev jag kallad för från pappa när jag fick svar i tisdags att jag till 90% chans har fått gallsten. Eh Gallsten och vad är de för något då och hur kommer de säg att jag har fått det?
Svår fråga sa doktorn men de är ärftligt och de är absolut inte farligt - men de gör otroligt ont!

Jag har fått mediciin jag skall äta nu i två veckor och jag får inte äta fetmat, ägg och jordgubbar.. Jahapp där sprack mina drömmar om McDonaldsmat och allt gott fika farmor kommer bjuda på i helgen...
Om de inte blir bättre efter dessa två veckor ska en utredning göras och blir ev en opperation..

Pga. min magsmärta och illamående har jag inte ritkigt haft ork till att träna. Men jag följde med mamma ut och gick igår ute på Torö. De var skönt men de högg rejält i magen, så slockande redan till sängs vid kl 09.00
Så hr ser jag ut varje dag...


I helgen blir de mys hos släkten i Värmland, håller tummarna att allt känns bättre då så att jag kan ta en löptur uppe i de värmländska skogarna som alltid ger mig väldigt mycket energi!

Min älskade kusin som jag får träffa i helgen 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress