johanna

Ni ger mig kraft för att orka!!

"Men stora Goa lilla Johanna... Inte gör jag något...Du har det bästa man kan ha i livet ... Du vet den där inre styrkan - det där som inte går att ta på MEN som i vissa stunder ändå kan vara jobbigt...du vet det där " alla tycker att jag är så stark men fan ibland vill jag bara vars liten och någon som fattar vad det kostar på"... Till det har du din familj - du kan flytta berg tjejen! Gör det! Vi kommer alltid gilla hockey du och jag ändå !! Kram jag gillar dig också"

"Du är så stark Johanna Larsson är så imponerad av dig, din envishet och styrka#

"Ja, du... den kvällen för ett år sedan när ambulansmannen ringde från Uppsala glömmer jag aldrig. Men du hade änglavakt och med envishet har du kämpat. Det har varit ett år likt en bergochdalbana, ibland är du tuff och stark, ibland är du liten och grinig (men det är väl en mammas uppgift att ta hand om det sistnämnda ). Minns dagen då du slutförde din klassiker genom att gå lidingöloppet i sällskap av bästa Martina Ahlstedt, då var du en krigare. Älskar dig min envisa dotter!"

"Kan aldrig förstå vad just du går igenom! Men är så glad att du har kommit en bit på vägen, så tufft att ha ont och känna smärtadu förtjänar det bästa fina Johanna! TÄNKER PÅ DIG! Stor kram"

"Jädrar! Jag såg aldrig hur bilen såg ut. Vilken himla tur att ni ändå klarade er. Du verkar ju ha varit väldigt duktig på att kämpa dig tillbaka också och har lyckats nå långt. Jag håller tummarna för att du ska bli helt bra igen."

"Du är en kämpe du Johanna Kram från farmor "

"Du är en krigare Johanna!"

"Du är grym Johanna Larsson!!!
Jag känner inte många med din vilja.
Jag är sjukt glad att jag lärt känna dig, du är en riktig insperationskälla!!!"

"Starkaste personen jag känner, vilja av stål och hjärta av guld!"

"Du är en sån enorm förebild och så fantastiskt grym kämpe."

"Ja tänk att det bara gått ett år sen olyckan och du är redan i så bra form och fysik! Jag menar, fixa lidingöloppet med sprucken ryggkota, åka skidor i alperna, rida, klättra i en glaciär, cykla och åka wakeboard. Det min vän är det bara du som klarar!!  Är så glad att det gick så pass bra och att vi får ha kvar dig här. 💕 Du är en riktig optimist, solstråle och en otrolig kämpe med en vilja av stål men med ett hjärta av guld! Vi är många som hejar och stöttar dig längst vägen och vi alla undrar inte om utan NÄR ryggen blir bra igen.  Det är bara en tidsfråga. Men under tiden får du fortsätta kämpa och vi finns här för dig"

"Johanna, jag blir så rörd, det kommer tårar..... Önskar Dig bättring på vägen & hoppas du blir återställd o slipper ha ont. Du är verkligen en sann kämpe  och en jättefin tjej"

"Jag säger bara WOW! Ni har verkligen krigat Er igenom detta år. 
Kram från en otroligt stolt storKusin"

"Du är ett underverk. Men ingen kan veta eller ana vad du har gått igenom elle hur du har det nu..Önskar dig så mycket smärtfria dagar som möjligt. Kram på dig fina Johanna."

"Ja fy, jag minns dagen väl. Jag minns också att jag sa -är det någon som klarar det här så är det Johanna Larsson. Jag hade sett ditt jävlaranamma både i innebandyn men också när vi mötts på klassikerorterna. Jag är oerhört glad att du är där du är nu och den erfarenheten rikare så tar du vara på livet. Nu vet du att om det är något du vill göra i livet så är det bara att bestämma sig. Sedan gör man en plan och till sist genomför. Go girl"

"Jag avundas din kämparglöd Johanna. Kramar"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress