johanna

25 dagar kvar
De är inte ofta jag skriver här.
Men när ett lopp närmar sig kommer små romaner. De är skönt att skriva av sig när man känner att nervoriteten börjar komma.
Så, hur känner jag för i år - jämfört med tidigare år?
- Jo, men de känns faktiskt rätt bra! Har fått ihop runt 20 mil och förra året hade jag max fått ihop 5 mil innan start. Så på så sätt känns de bättre! Förra året var målet bara att njuta 9 mil och de gjorde jag. Hela loppet kändes så bra! I år, har jag inte ritkigt bestämt vad mitt mål är. De skulle vara kul att klara den magiska gränsen - 8h. Men jag tror tyvärr att de kan bli svårt. Jag ska försöka få in ett långpass i helgen och då får jag se hur formen känns.

Jag gjorde en beställning idag från Outnorth. Nya sportglasögon och ett nytt hårband, 
Sportglasögonen var självklart från OAKLEY och hårbandet är från favorit längdskidsmärket Björn Dählie.

Nu börjar nedräkningen: 25 dagar kvar! 

 




 
TO DIE FOR! 

 
Matchar min Dählie jacka snyggt!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress