johanna

13 dagar kvar till Vasaloppet
Idag är de 13 dagar kvar tills jag, pappa, David, Henke och Filip står i denna klunga och ska staka oss igenom 9 långa mil. Jag känner mig inte förberedd att göra detta, jag har knappt fått ihop 10 mil denna säsong och ryggsmärta börjar smyga sig efter 1 mil. I vanliga fall skulle jag vart ritkigt nervös i detta tillstånd, men jag är lugn och taggad! Taggad att få göra detta med min familj och njuta av alla glada skidåkare! En stor fördel är att mamma och Martina är på plats också som kommer att heja och ge oss godis efter vägen. 

För första gången är detta en tävling jag inte ska åka mot tid, utan att jag ska njuta av förhoppningvis fina spår och vackert väder! 

Glädjen att få se detta mål är obeskrvligt. Jag är så taggad att få komma fram till Mora!

/En taggad Vasaloppsåkare som ska göra detta för tredjegången!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress