johanna

Hej Hej My!

Förra veckan var en vecka där jag knappt hade något inplanerat, jag vet inte när jag hade en sån vecka senast. Eller ja, jag tror nog aldrig att jag har haft en sån vecka någon gång i mitt liv. Men jag ska tala om för er att de har varit bland de bästa veckorna i mitt liv, för jag har kunnat göra precis vad jag vill och kunna vart så himla spontan!

I fredags blev de en spontan middag med tvåg gamla gymnasievänner som jag inte har sett på år och dar. Eller jo, visst har vi stött på varandra, men vi har inte u m g å t t s! De var så kul att träffa dem och de var länge sedan jag garvade så mycket och woops vad man märkte att man har saknat varandra!
Men detta är vänksap tycker jag att man börjar precis där man slutade. Även om de handlar om 1 vecka eller 4 år sist. Mycket kärlek till er tjejer!


Fredags selife! 

Towes mysiga hund som fick följa med i fredags!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress